Vše pro Váš dům i zahradu

Reklamace a vrácení zboží

Pokud došlo k poškození objednaných produktů, zašlete nám co nejdříve fotografie poškozeného zboží a balíčku včetně fotografií výplně na e-mail info@domoshop.cz . Následně celý problém vyřešíme. 

Vracení zboží

Zboží nám můžete vrátit do 14 dnů ode dne doručení. Stačí, když nám výrobek v neporušených a nepoškozených původních obalech zašlete zpět spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy č. (číslo vaší objednávky).

Odstoupit od smlouvy můžete vyplněním formuláře, který nám můžete zaslat společně se zbožím nebo na e-mail info@domoshop.cz.

Zaplacenou částku vám vrátíme na účet, stačí jen připojit číslo bankovního účtu včetně pomlček, na který vám zašleme zaplacenou částku.

Kompletní zboží zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

Naviggo Group s.r.o.
Na Okraji 335/42
162 00, Praha 6

Jakmile zboží dorazí zpět k nám, budeme Vás informovat a vrátíme vám zaplacenou částku na Váš účet.

Postup uplatnění reklamace

Pro zjednodušení a urychlení vyřízení reklamace, prosíme o zaslání informací, o jaké produkty se jedná a jak jsou poškozeny, a fotodokumentace poškozených produktů, balíku včetně použité výplně na e-mail info@domoshop.cz.

V případě, že Vám online způsob reklamace nevyhovuje, můžete zvolit druhou možnost reklamace, u které vytištěný a vyplněný reklamační formulář zašlete spolu s reklamovaným zbožím v originálních obalech na naši adresu. V případě nemožnosti vytištění stačí přepis důležitých údajů na papír či zaslání vyplněného formuláře na e-mail info@domoshop.cz.

Naviggo Group s.r.o.
Na Okraji 335/42
162 00, Praha 6

Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději dle zákona ve lhůtě 30 dnů od uplatnění reklamace.