MÁME VŠE PRO KRÁSNÝ A ÚTULNÝ DOMOV

Reklamace a vrácení zboží

Pokud máte podezření, že se zboží během přepravy poškodilo, zašlete nám co nejdříve fotografie balíčku i poškozeného zboží na e-mail info@domoshop.cz . Následně celý problém vyřešíme. 

Vracení zboží

Zboží nám můžete vrátit do 14 dnů ode dne doručení. Stačí, když nám výrobek v neporušených a nepoškozených původních obalech zašlete zpět spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy č. (číslo vaší objednávky).

Odstoupit od smlouvy můžete vyplněním formuláře, který nám můžete zaslat společně se zbožím.

Zaplacenou částku vám vrátíme na účet, stačí jen připojit číslo bankovního účtu včetně pomlček, na který vám zašleme zaplacenou částku.

Kompletní zboží zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

Naviggo Group s.r.o.
Dědinská 893/29
161 00, Praha 6

Jakmile zboží dorazí zpět k nám, vrátíme vám zaplacenou částku na váš účet.

Postup uplatnění reklamace

Pro zjednodušení a urychlení vyřízení doporučujeme vytisknout a vyplnit reklamační formulář, který zašlete spolu s reklamovaným zbožím na naši adresu. V případě nemožnosti vytištění stačí přepis důležitých údajů na papír. Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději dle zákona ve lhůtě 30 dnů od uplatnění reklamace.

Naviggo Group s.r.o.
Dědinská 893/29
161 00, Praha 6