Vše pro Váš dům i zahradu

Reklamace a vrácení zboží

Pokud došlo k poškození objednaných produktů, zašlete nám co nejdříve fotografie poškozeného zboží a balíčku včetně fotografií výplně na e-mail info@domoshop.cz . Následně celý problém vyřešíme. 

Vracení zboží

Zboží nám můžete vrátit do 14 dnů ode dne doručení. Stačí, když nám výrobek v neporušených a nepoškozených původních obalech zašlete zpět spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy č. (číslo vaší objednávky).

Odstoupit od smlouvy můžete vyplněním formuláře, který nám můžete zaslat společně se zbožím nebo na e-mail info@domoshop.cz.

Zaplacenou částku vám vrátíme na účet, stačí jen připojit číslo bankovního účtu včetně pomlček, na který vám zašleme zaplacenou částku.

Kompletní zboží zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

Naviggo Group s.r.o.
Na Okraji 335/42
162 00, Praha 6

Jakmile zboží dorazí zpět k nám, budeme Vás informovat a vrátíme vám zaplacenou částku na Váš účet.

Postup uplatnění reklamace

Pro zjednodušení a urychlení vyřízení reklamace, prosíme o zaslání informací, o jaké produkty se jedná a jak jsou poškozeny, a fotodokumentace poškozených produktů, balíku včetně použité výplně na e-mail info@domoshop.cz.

V případě, že Vám online způsob reklamace nevyhovuje, můžete zvolit druhou možnost reklamace, u které vytištěný a vyplněný reklamační formulář zašlete spolu s reklamovaným zbožím v originálních obalech na naši adresu. V případě nemožnosti vytištění stačí přepis důležitých údajů na papír či zaslání vyplněného formuláře na e-mail info@domoshop.cz.

Naviggo Group s.r.o.
Na Okraji 335/42
162 00, Praha 6

Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději dle zákona ve lhůtě 30 dnů od uplatnění reklamace.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení